Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 20.11.2017. 14:39

(poništenje postupka) Nabavka usluga servisiranja i održavanja liftova - lot 5

Izvor: Akta.ba, 09.11.2017.

Služba za zajedničke poslove institucija

Bosne i Hercegovine

 

Broj: 01-16-11-235-111/17

Datum: 27.7.2017

 

Na osnovu člana 69. stav (2] tačka d), člana 70. st. [1], [4] i (6) Zakona o javnim nabavkama [„Službeni glasnik BiH", broj 39/14), člana 10. stav (5) i (7) Pravilnika o unutarnjoj organizaciji Službe za zajedničke poslove institucija BiH broj: 01-02-1-209320/13 od 28.04.2014. godine, Pravilnika o izmjenama i dopuni Pravilnika o unutranjoj organizaciji SZZP broj: 01-02-1-2093-34/13 od 24.09.2014. godine, Pravilnika o izmjenama Pravilnika o unutarnjoj organizaciji Službe za zajedničke poslove institucija BiH broj: 01-02-1-2093-59/13 od 05.08.2015. godine i Pravilnika o izmjenama i dopunama Pravilnika o unutarnjoj organizaciji Službe za zajedničke poslove institucija BiH broj: 01-02-1-2093-75/13 od 17.03.2016. godine, na Preporuku Komisije za javne nabavke u postupku javne nabavke usluga servisiranja i održavanja liftova, LOT 5 -Servisiranje i održavanje liftova u Zgradi institucija Bosne i Hercegovine u Banja Luci, ul. Akademika Jovana Surutke 13, Banja Luka, direktor Službe uz saglasnost oba zamjenika direktora donosi:

 

ODLUKU

o poništenju postupka javne nabavke

 

Član 1.

Poništava se postupak javne nabavke nabavke usluga servisiranja i održavanja liftova, LOT 5 - Servisiranje i održavanje liftova u Zgradi institucija Bosne i Hercegovine u Banja Luci, ul. Akademika Jovana Surutke 13, Banja Luka iz razloga što nijedna od primljenih ponuda nije prihvatljiva - član 69. stav (2) tačka d) Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH", broj 39/14).

Član 2.

Za izvršenje ove odluke zadužuje se i ovlašćuje Odsjek za finansijsko-materijalne poslove i Odsjek za mašinska postrojenja i instalacije Službe za zajedničke poslove institucija Bosne i Hercegovine.

Član 3.

Ova odluka objavit će se na web-stranici Službe, www.szzp.gov.ba istovremeno s upućivanjem iste ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 70. stav (6) Zakona o javnim nabavkama.

Član 4.

Ova odluka stupa na snagu danom donošenja i dostavlja se svim ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, u skladu sa članom 71. stav [2] Zakona o javnim nabavkama.

 

Obrazloženje

Postupak javne nabavke pokrenut je Odlukom o pokretanju postupka javne nabavke broj 01-16-11-235-4/17 od 28.03.2017. godine.

Javna nabavka je provedena putem otvorenog postupka.

Procijenjena vrijednost javne nabavke bez PDV-a za LOT 5 iznosi 2.136,75 KM.

Broj obavještenja o nabavci na Portalu javnih nabavki i datum obavještenja:

618-1-2-24-3-25/17 od dana 28.03.2017. godine

Broj ispravki za obavještenja o nabavci na Portalu javnih nabavki i datumi ispravki za obavještenja:

618-1-2-24-8-37/17 od dana 14.04.2017. godine i 618-1-2-24-8-72/17 od dana 08.06.2017. godine

 

Ugovorni organ je objavio tendersku dokumentaciju i ispravke tenderske dokumentacije za nabavku usluga servisiranja i održavanja liftova u sistemu "E-nabavke" u skladu sa članom 55. Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine («Službeni glasnik BiH» broj 39/14) i Uputstvom o dopunama uputstva o uslovima i načinu objavljivanja obavještenja i dostavljanja izvještaja u postupcima javnih nabavki u informacionom sistemu t,e-nabavke" [«Službeni glasnik BiH» broj 53/15].

 

Tendersku dokumentacij u I ispravke tenderske dokumentacije za nabavku usluga servisiranja i održavanja liftova za potrebe Službe za zajedničke poslove institucija Bosne i Hercegovine, sa Portala javnih nabavki preuzeli su sljedeći ponuđači:

R.br. Tenderska dokumentacija Datum objave 1 TD_618-l-2-24_17.zip 28.3.2017. R.br. Naziv ponuđača koji je preuzeo tendersku dokumentaciju IDB/JIB Datum i vrijeme preuzimanja

1  ekapija doo 4950134590001 28.3.2017.13:52:25

2  D.O.O. CENTRONIX 4400791650006 28.3.2017.14:26:03

3  Infostrim d.o.o. 109040320 28.3.2017. 15:13:47

4  EURO LIFTING d.o.o. 4218240890003 28.3.2017.15:34:02

5  EURO PROST 4209056460005 28.3.2017.15:56:07

6 BBS Europe 4403188520008 28.3.2017. 16:15:47

7  DVG-ALM COMPANY D.O.O. Sarajevo 4200554480008 29.3.2017. 8:39:59

8  Auto Servis NV d.o.o. 4403698210003 29.3.2017.10:53:09

9  Otis Liftovi doo 4201709640003 29.3.2017.12:31:07

10  TRI BEST D.O.O. BANJA LUKA 4400802520002 29.3.2017.13:11:12

11  Lift Consulting d.o.o 4201501570001 30.3.2017. 22:11:56

12  A&D Servis,remont i montažu liftova d.o.o. Sarajevo 4202049580009 3.4.2017.10:49:40

13 BH LIFT INŽINJERING d.o.o. 4202305330007 12.4.2017.11:09:47

 

R.br. Tenderska dokumentacija i ispravka tenderske dokumentacije Datum objave 1 TD_IZM1^618-l-2-24_17.zip 14.4.2017.

R.br. Naziv ponuđača koji je preuzeo tendersku dokumentaciju i ispravku tenderske dokumentacije IDB/JIB Datum i vrijeme preuzimanja

1 Lift Consulting d.o.o  4201501570001 14.4.2017.11:44:25

2  DVG-ALM COMPANY D.0.0. Sarajevo 4200554480008 14.4.2017.12:00:15

3 EURO LIFTING d.o.o. 4218240890003 14.4.2017.12:05:48

4  EURO PROST 4209056460005 14.4.2017. 12:11:35

5  ekapija doo 4950134590001 14.4.2017.12:30:41

6  Otis Liftovi doo 4201709640003 14.4.2017.13:52:05

7  Infostrim d.o.o. 109040320 14.4.2017.15:11:34

8  Zavod za zaštitu na radu d.o.o 4200087760000 17.4.2017. 13:27:03

9  BH LIFT INŽINJERING d.o.o. 4202305330007 17.4.2017. 18:52:37

10 TRI BEST D.O.O. BANJA LUKA 4400802520002 18.4.2017. 7:46:32

11  BBS Europe 4403188520008 18.4.2017.18:44:52

12 EUROKAPIJA D.O.O. ILIDŽA 4201137580004 21.4.2017. 15:30:40

 

R.br. Tenderska dokumentacija i ispravka tenderske dokumentacije Datum objave 1 TD_IZM2_618-l-2-24_17.zip 8.6.2017.

R.br. Naziv ponuđača koji je preuzeo tendersku dokumentaciju i ispravku tenderske dokumentacije IDB/JIB Datum i vrijeme preuzimanja

1  ekapija doo 4950134590001 8.6.2017.17:55:58

2 Infostrim d.o.o. 109040320 8.6.2017. 23:02:12

3 TRI BEST D.O.O. BANJA LUKA 4400802520002 9.6.2017. 7:36:49

4  DVG-ALM COMPANY D.O.O. Sarajevo 4200554480008 9.6.2017. 9:09:43

5  EURO LIFTING d.o.o. 4218240890003 9.6.2017.11:28:17

6 Otis Liftovi doo 4201709640003 9.6.2017.14:09:28

7 M.ŽELJO doo 4401325200005 9.6.2017.14:19:54

8 BBS Europe 4403188520008 9.6.2017.14:28:29

9 Lift Consulting d.o.o 4201501570001 12.6.2017.10:02:42

10 BH LIFT INŽINJERING d.o.o. 4202305330007 12.6.2017. 14:59:33

11 EURO PROST 4209056460005 13.6.2017.12:04:38

Komisija za javne nabavke imenovana je Rješenjem broj 01-16-11-353/16 od 28.01.2016. godine i Rješenjem o izmjeni Rješenja o imenovanju Komisije za javne nabavke broj 01-16-11-353-3/16 od 28.09.2016. godine.

Komisija za javne nabavke dostavila je dana 26.07.2017. godine, zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda i Preporuku o poništenju u postupku javne nabavke usluga servisiranja i održavanja liftova, LOT 5 - Servisiranje i održavanje liftova u Zgradi institucija Bosne i Hercegovine u Banja Luci, ul. Akademika Jovana Surutke 13, Banja Luka.

 

U postupku po izvješću o radu je utvrđeno da je Komisija za javne nabavke blagovremeno i pravilno izvršila otvaranje ponuda i ocjenu prispjelih ponuda, o čemu je sačinila odgovarajuće zapisnike, u kojima je utvrđeno sljedeće:

-da je ukupan broj pristiglih ponuda 2 (dvije);

-da su blagovremeno zaprimljene 2 (dvije) ponude ;

-da su nema neblagovremeno zaprimljenih ponuda ;

Da niže navedene ponude nisu prihvatljive iz sljedećih r azloga :

Ponuda ponuđača „TRI BEST' d.o.o. Banja Luka, ne ispunjava sve nslove utvrđene tenderskom dokumentacijom, te ie ista ocienjena kao neprihvatljiva za Ugovorni organ iz sljedećeg razloga:

Ponuđač ."TRI BEST" d.o.o. Rania Luka nile dostavio cjenovnik  » rezervnih diielova opreme za koiu se prijavljuju a koji se neće računati u ukupnoj cijeni servisa niti će uticati na odabir ponuđača. Isti bi se koristili za nabavku rezervnih dijelova u slučaju neispravnosti nekog od potrošnih dijelova opreme koji nije specificiran listom potrošnih dijelova koja utiče na odabir Ponuđača, Ugovorni organ zadržava pravo kontrole cijene rezervnih dijelova na tržištu. Ukoliko Ugovorni organ dobije povoljniju cijenu rezervnih dijelova na tržištu zadržava pravo da iste sam nabavi a koje je odabrani ponuđač dužan ugraditi o svom trošku (vrijeme uračunato u sklopu servisa), prema tački 13. 2. 7. tenderske dokumentacije.

Ponuda ponuđača „OTIS LIFTOVI" d.o.o. Sarajevo, ne ispunjava sve uslove utvrđene tenderskom dokumentacijom, te je ista ocjenjena kao neprihvatljiva za Ugovorni organ iz sljedećeg razloga:

Prihvata se Dopuna mišljenja na tehnički dio ponuda za servis i održavanje liftova, broj: 01-16-11-235-89/17 od 20.07.2017. godine, čime se ponuda ponuđača „ OTIS LIFTOVI" d.o.o. Sarajevo, prema tački 13. 2. Tehnička i profesionalna sposobnost ponuđača, podtačka 3. tenderske dokumentacije odbija kao nekvalifikovana.

Nadalje, u postupku ocjene provedenog postupka, Ugovorni organ nije našao razloge, nepravilnosti niti propuste u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje Preporuke Komisije za nabavku. U postupku je utvrđeno da je Komisija u svemu pravilno postupila te da je preporuka o poništenju postupka nabavke data u skladu sa Zakonom, podzakonskim i internim aktima i tenderskim dokumentom.

Naime, u postupku predmetne nabavke nesumnjivo je utvrđeno da nijedna od primljenih ponuda nije prihvatljiva, čime su se stekli zakonski uslovi za poništenje postupka javne nabavke. Iz navedenih razloga, primjenom člana 69. stav (2) tačka d) Zakona o javnim nabavkama BiH, a iz razloga što nijedna od primljenih ponuda nije prihvatljiva, odlučeno je kao u Članu 1. ove odluke.

 

POUKA O PRAVNOM LIJEKU:

Protiv ove odluke može se izjaviti žalba Ugovornom organu, najkasnije u roku od 10 (deset] dana od dana prijema ove odluke.

 

Direktor

Dragan Brković

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: